O biznesie - luksusowo

podróżują bez rodziców. Osoby niepełnosprawne muszą podróżować w pojazdach dobrze dostosowanych do ich stanu zdrowia oraz indywidualnych potrzeb. Natomiast dzieci muszą pozostawać pod specjalnym nadzorem w czasie całego przeja

O biznesie - luksusowo

Transfery lotniskowe zwierząt

Specjalne transfery lotniskowe wykonywane są wówczas, kiedy transportu potrzebują na przykład osoby niepełnosprawne i dzieci zwłaszcza, jeżeli podróżują bez rodziców. Osoby niepełnosprawne muszą podróżować w pojazdach dobrze dostosowanych do ich stanu zdrowia oraz indywidualnych potrzeb.

Natomiast dzieci muszą pozostawać pod specjalnym nadzorem w czasie całego przejazdu, ponieważ trzeba pamiętać, że bardzo często pozostają one ruchliwe w każdej sytuacji i trudno jest je upilnować nawet rodzicom, a co dopiero obcym ludziom, których nie chcą słuchać. Specjalnego traktowania wymagają także zwierzęta, których klateczki muszą zostać bardzo dobrze zabezpieczone przed rozpoczęciem nawet krótkiej podróży, a cały pojazd dobrze klimatyzowany.


Port_lotniczy_Gdańsk_im._Lecha_Wałęsy Historia i kilka faktów z Wikipedii

1 września 2015 uruchomiono linię kolejową z Gdańska Wrzeszcza do Gdańska Osowy (Pomorska Kolej Metropolitalna), dzięki której port lotniczy jako piąty w Polsce (po Krakowie, Warszawie, Szczecinie-Goleniowie i Lublinie) uzyskał pasażerskie połączenie kolejowe.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Port_lotniczy_Gdańsk_im._Lecha_Wałęsy


Dla kierunku 11 (z zachodu) obowiązują

Obecnie port posiada około 50 połączeń rejsowych z portami w kraju i w Europie oraz stale rosnącą liczbę połączeń czarterowych.

W roku 2010 odprawiono 2 mln 232 tys. podróżnych, co stanowiło wzrost o 16,8% w stosunku do roku 2009. W zakresie przewozów cargo w 2010 na lotnisku przeładowano 4487 ton, co oznacza 11,7% wzrost w porównaniu do 2009 roku.

W roku 2011 odprawiono 2 mln 464 tys. podróżnych, czyli o 10% więcej w stosunku do roku 2010. W roku 2011 uruchomiono 21 nowych połączeń, oddano do użytku 6 strategicznych inwestycji.

Nad każdym samolotem, który podchodzi do lądowania dla kierunku 29 (ze wschodu), czuwa nowoczesny system ILS kat. II, wysokość decyzji (wysokość na jakiej załoga samolotu musi zobaczyć światła podejścia) wynosi dla gdańskiego lotniska 30 m., minimalna widzialność w poziomie przy progu pasa 300 m., w dalszej części 125 m., minimalna widzialność przy starcie 125 m. Dla kierunku 11 (z zachodu) obowiązują systemy RNAV, RNAV/VNAV i LPV.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Port_lotniczy_Gdańsk_im._Lecha_Wałęsy



© 2019 http://refluks.net.pl/