Krótko o programach dedykowanych

ę więcej, a na pewno program przekroczy nasze oczekiwania. Czemu dobrze jest zainwestować w dedykowane programy?Czym są aplikacje mobilne?Aplikacja mobilna (ang. mobile software / mobile application) ? ogólna nazwa dla oprogramowa

Krótko o programach dedykowanych Zaprojektować to nie łatwa sprawa- wymaga dużo pracy, całego zespołu programistów. Aczkolwiek jak na rozwiązania dedykowane przystało, warto swoje odczekać i wydać trochę więcej, a na pewno program przekroczy nasze oczekiwania. Czemu dobrze jest zainwestować w dedykowane programy?

Czym są aplikacje mobilne?

Aplikacja mobilna (ang. mobile software / mobile application) ? ogólna nazwa dla oprogramowania działającego na urządzeniach przenośnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, palmtopy czy tablety, które pisane są przy użyciu różnych platform i języków programowania.

Kiedyś aplikacje były pisane w technologii Java ME, ale obecnie używa się raczej Javy na platformę Android, Objective-C na iOS i C# na platformę Windows Phone. Przykładem zastosowania aplikacji mobilnych jest tzw. ?bankowość mobilna?, która ułatwia klientom dostęp do konta bankowego z możliwością dokonywania operacji bankowych.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Aplikacja_mobilna


O aplikacjach przenośnych w Wikipedii

Aplikacja przenośna ? program niewymagający instalacji, który może być przenoszony na nośnikach danych (dyskietkach, płytach CD i DVD, pendrive'ach, iPodach) lub przesyłany między komputerami i uruchamiany na dowolnym urządzeniu do tego przystosowanym.

Najpopularniejszymi programami posiadającymi wersję przenośną są:

przeglądarki internetowe
klienty poczty
czytniki RSS
edytory HTML
programy graficzne

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Aplikacja_przenośna


Oprogramowanie CRM w Wikipedii

System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) ? system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów:

marketingu,
sprzedaży,
obsługi klienta,
zarządu.
Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy. Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM:

interaktywny,
operacyjny,
analityczny.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/System_CRM



© 2019 http://refluks.net.pl/